piątek, 11 kwietnia 2014

Cud narodzin !

Nekare urodziła dwa szczeniaki :






imię : Charlie
płeć : wadera
wiek : parę godzin
stanowisko : Szczenię
żywioł : ziemia
moce : miota piaskiem ale nad tym jeszcze nie panuje.
charakter : nieśmiała
partner : brak
marzenie : otrzymać własny amulet i nauczyć się miotać piaskiem.
historia : właściwie dopiero się urodziłam i od początku należałam do watahy.
właściciel : Selena60
Amulet : brak
___________________________________________________________________________________
imię : Caspian
płeć : basior
wiek : parę godzin
stanowisko : Szczenię
żywioł : powietrze
moce : jeszcze nie odkryłem swoich mocy.
charakter : bardzo nieśmiały
partner : brak
marzenie : otrzymać własny amulet i odkryć swoje moce.
historia : właściwie dopiero się urodziłem i od początku należałem do watahy.
właściciel : Selena60
Amulet : brak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz