środa, 9 kwietnia 2014

Od Nekare

Siedziałam w moim ulubionym miejscu na plaży i akurat w tedy poczułam czyjąś obecność.
- Lesso ? - zapytałam
- Tak ,a co myślałaś ? - odpowiedział
Lesso usiadł obok mnie. Już chciał coś powiedzieć...
- Nekare ja... - zaczął niewinnie
- co ? - próbowałąm się dowiedzieć
- Ja...chcę żebyś wiedziała ,że...- mówił dalej
- Że...że...- jąkał się
- Nie dam rady - mruknął
- co mi chciałeś powiedzieć?Lesso proszę powiedz-mówiłam , w głębi duszy wiedziałam co chce mi powiedzieć ale wolałam usłyszeć to z jego ust.
- Może chodźmy na Rajski widok. Tam pogadamy - Zaproponował
- oki - zgodziłam się i poszliśmy na Rajski widok.
-Nekare ja chciałem ci powiedzieć... tylko nie zrozum mnie źle... no wiesz .... fajna jesteś i .... chciałem wiedzieć czy ty chcesz ze mną.......chodzić. - powiedział niepewnie gotowy na wszystko.
- JASNE ŻE TAK !!!! - rzuciłam się na niego.
<Lesso dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz