sobota, 26 kwietnia 2014

Od Tariego c.d historii Kory

No cóż miałem robić? Poszłem za Korą. Zdawało mi śię że jest we mnie zabujczo zakochna.                         T: Koro słuchaj... Dlaczego przedemną uciekasz?
 K: Tari. Ty nic nie wiesz!                        
T: Niby czego?                                                            
  K:Nie mogę ci powiedzieć, to moja tajemnica....                        
T:No trudno, nie dowiem się. Wiedz że cię kocham.                            
Kora rozpłakała się. O co mogło jej chodzić ?
K: Tari... Ja tobie dałam eliksir miłości.                                  
 T: Wiem. Skłamałem.                                
K:Wiesz?                                        
T: Dlatego nie wypiłem.                    
K: Naprawdę mnie kochasz!!!                  
T:Ja muszę już iść. Pa Koro!                      
K:Pa kochanie!                
Uciekłem pełen żalu. Nie wiedziałem o eliksirze. Tak, Kocham Korę! To wszystko przez nią!   Muszę porozmawiać z Alfą o oddtrudce.
<Nekare?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz