niedziela, 29 czerwca 2014

Nowa wadera !



Wygląd: widać

Imię: Dashuria (z Albańskiego "miłość")
Pseudonim: 

 Dash

Płeć: wadera

Wiek: 2 lata 6 miesięcy

Stanowisko: Medyczka
Charakter: wydaje się być spokojną, potulną, cichą waderą, lecz taka nie jest. Ma ogromne wręcz poczucie humoru, uśmiech nie znika z jej twarzy i co chwila dostaje głupawki. Wadera ma bardzo zróżnicowany charakter. Raz jest pełna energii, roześmiana, zabawna a raz tajemnicza, nieobecna... nie widzi nic poza ,,swoim światem''. Na ogół jest przyjazną, chętną na nowe znajomości samicą, lecz gdy ktoś zajdzie je za skórę potrafi być chamska, wredna i opryskliwa. Mimo, że na zewnątrz jest wesoła i roześmiana, to wewnątrz siebie ciągle prowadzi walkę z emocjami...
Cechy szczególne: brak
Kamień, Amulet: amulet miłości 
Żywioł: powietrze
Moce: związane z żywiołem
Historia: Urodziłam się na księżycu. Tam niestety ojciec spodziewał się syna zamiast mnie i bez wiedzy matki chciał mnie zabić. Pewnej nocy prawie mu się to udało ale matka mnie obroniła. Jednak ojciec zadał jej bardzo ciężki cios i się biedna pochorowała. Leczyłam matkę bo już byłam na tyle samodzielna miałam dopiero 3 miesiące. Matka chwaliła mnie za to że jestem świetną zielarką i w ogóle znam się na leczeniu. Ale ja oczywiście uważałam inaczej. 
W końcu okazało się matka byłaby już zupełnie zdrowa gdyby nie choroba która miała od urodzenia. Kiedy się o tym dowiedziała matka teleportowała mnie na ziemię i tam musiałam się sama dalej wychowywać. Dużo podróżowałam aż w końcu dotarłam do watahy Diamentowego Kła i tam zamieszkałam.
Partner: szuka
Najlepszy Przyjaciel:  szuka
Rodzina: zapomniałam jak się nazywali.
Jaskinia:
Inne Zdjęcia: brak
Właściciel: SoOoniaXD
Wady : nie cierpię jak ktoś zaczyna się kłócić z kimś w mojej obecności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz