poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nowy basior !


Wygląd: Biały
Imię: Biały Kieł
Pseudonim: Biały,Kieł
Płeć: basior
Wiek: 2 lata 7 miesięcy
Stanowisko: omega
Charakter: miły,sympatyczny,w niektórych chwilach agresywny
Cechy szczególne: odcisk łapy na tylnej prawej łydce
Kamień, Amulet: Fiolka z krwią matki (na zdjęciu)
Żywioł: śnieg
Moce: związane z żywiołami
Historia: Byłem szczeniakiem gdy moja mama umierała...ugryzła się w łapę i dała mi fiolkę do której skapywała jej krew wzięła sznurek i założyła mi fiolkę na szyję 
-Pilnuj jej i nie zapomnij że zawszę będę tutaj-mówiąc to położyła mi łapę 
na miejscu gdzie biło me serce i po chwili przestała 
oddychać.Podróżowałem z myślą że w końcu znajdę dom,dotarłem do tej watahy i dołączyłem
Partner: zakochany w : Dashurii
Najlepszy Przyjaciel: szuka
Rodzina: nie pamiętam
Jaskinia:
wejście do jaskini grozi zamrożeniem !
Właściciel: śNieGoWyPoTwOr123
Wady : Właściwie boję się wielu rzeczy...
Inne Zdjęcia: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz