sobota, 17 maja 2014

Od Muszli

Ach... Woda... Mój żywioł... Moja wodna jaskinia... Inne wilki się by w niej potopiły... Mniejsza o to... a to mój wierszyk:
Wodo,Wodo...
Ty wodnych stworzeń wspólnoto,
Cenniejsza nisz złoto,
_____________
Ty z ogniem nie igrasz.
Zawsze ogień zmywasz,
i choć cię nie kocha,
To żadna wielka cnota,
 __________________________
Wodo ty moja,
Zakochane serce z muszli me...
 ___________________________
 Ogniu!
Ty wiedz,
Że ja woda,
 Kocham Cię...
 ______________
 Oto muj wierszyk... Nawet nikt nie wie jak ja za nim szaleje...  Jak ryba która po 1000000 znowu jest w wodzie! W miescu usiedzieć nie może! Wierci się i kręci! Szaleje za wodą! A ja za to szaleje tak za ogniem... Aj tam ładny i tyle... Znać go nie znam...  Tylko co z Tarim? On woda... ja woda... I co to za związek??? O tuż... WODA+WODA=WODA! ŻENADA!!! A OGIEŃ+WODA=WĘGIEL tylko że zmoczony... Ale to leprze nisz woda... Może się uda ♥.♥
 <Ten który myśli że to on?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz