poniedziałek, 12 maja 2014

Od Sakury

Wychodziłam właśnie z jaskini i poszłam na polowanie.Coś za mną trzasneło i odwróciłam się. Stał za mną basior.
-Hej-powiedziałam
-Cześć-odparł
-Jestem Sakura-odpowiedziałam
-A...znam cię ! Dołączyłaś jako trzeci wilk z pięciu ? Jestem Tsu.-odpowiedział z ciekawostkami
Tsu odwrócił się i podrapał mnie przez przypadek w bok brzucha :
-Auuć...-jęknęłam 
-Saaakura przepraszam nie chciałem-powiedział żałośnie
-Nie winię ciebie...Moggłam się sama drapnąć-powiedziałam bo skończyły mi się pomysły.
Widziałam że Tsu i tak miał poczucie winy.Poszłam nad Wodospad Prawdy i w swoim odbiciu dostrzegłam różnicę,gdy dotknęłam strumienia Wodospadu ujrzałam wilka...to był Tsu i słyszałam jak mówił :
"Przepraszam Sakura"
odpowiedziałam "Nie winię ciebie"
Wyglądało to tak :


























<Tsu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz