niedziela, 11 maja 2014

Za jednym razem 5 wilków !

Dołączyło 5 wilków :

WADERY : 

Wygląd : Biała z białą apaszką
Imię: Strzała
Pseudonim: Strza,Sti
Płeć: wadera
Wiek: 2 lata
Stanowisko: wojowniczka
Charakter: Miła,spokojna,nieśmiała
Cechy szczególne: Apaszka szczęścia (na zdjęciu)
Kamień, Amulet:

Żywioł: Śnieg
Moce: związane z żywiołem
Historia: Wychodziłam z zimnej kąpieli i zauważyłam fioletową waderę podeszłam i zapytałam :
- Masz watahę ? 
-Mam chcesz dołączyć ?-odparła
-Chętnie !-
-To witaj w domuPartner: W związku z : nikt
Najlepszy Przyjaciel: jeszcze nie wybrałam
Rodzina: Mama : Siwka Ojciec : Kieł Siostra/y : brak Bracia : brak
Jaskinia :

Właściciel: SeLeNa898
Wady : Nie cierpię upalnych dni !
Inne zdjęcia : BRAK
                                            *******************************************************************************

Wygląd : Błękitna
Imię: Saori
Pseudonim: Sai,Saoi,Sasi
Płeć: wadera
Wiek: 2 lata 7 miesięcy
Stanowisko: Łowczyni,zwiadowczyni
Charakter: agresywna i wrażliwa
Cechy szczególne: czarne "odznaki" na końcu ogona,pod oczami i "krawacik" wzdłuż brzucha.
Kamień, Amulet:
Żywioł: Woda
Moce: związane z żywiołem
Historia: żyłam normalnie
Partner: W związku z : nikt
Najlepszy Przyjaciel: myślę o Swizz'ie ale też jeszcze nie jestem co do niego pewna.
Rodzina: Mama : Moonie Ojciec : Loowek Siostra/y : brak Bracia : brak
Jaskinia :

Właściciel: BeLlAIoLa
Wady : Nie wiem czemu nie zabardzo umiem pływać...
Inne zdjęcia : BRAK
                                  ******************************************************************************
Wygląd : Biała
Imię: Sakura
Pseudonim: Sak,Saki,
Płeć: wadera
Wiek: 2 lata 4 miesiące
Stanowisko: Opiekunka młodych,nauczycielka
Charakter:wrażliwa na krytykę innych wilków
Cechy szczególne: kokardki na włosach i ogonie oraz "owijki" na łapach,gdzie nie gdzie różowe pasma.
Amulet :
Żywioł: miłość
Moce: związane z żywiołem
Historia: żyłam normalnie
Partner: W związku z : nikt
Najlepszy Przyjaciel:jeszcze nikt
Rodzina: Mama :Mikali Ojciec : Fooxxik Siostra/y : brak Bracia : brak
Jaskinia :

Właściciel: SeLeNa3_6_0
Wady : Właściwie nie mam...
Inne zdjęcia : BRAK
                     ************************************************************************************************


 
Wygląd : Biała
Imię: Ascheyi (czyt.Aszli)
Pseudonim: Asch,Achi
Płeć: wadera
Wiek: 2 lata 6 miesiące
Stanowisko: Omega
Charakter:wrażliwa na krytykę innych wilków
Cechy szczególne: brak
Amulet :
 
Żywioł: Woda
Moce: związane z żywiołem
Historia: żyłam normalnie
Partner: W związku z : nikt
Najlepszy Przyjaciel: jeszcze nikt
Rodzina: Mama :FoxyRoxy Ojciec :Jeger Siostra/y :Saori i Strzała Bracia : brak
Jaskinia :
Właściciel: SeLeNka6_0_9_0_8
Wady : nie mam...
Inne zdjęcia : BRAK
                      ************************************************************************************************
BASIORY :
Wygląd : Biały i szary
Imię: Tsube
Pseudonim: Tsu
Płeć: basior
Wiek: 2 lata 6 miesięcy
Stanowisko: Wojownik
Charakter: agresywny lecz miły i potulny
Cechy szczególne: czarne "skarpetki"
Amulet : 
Żywioł: ziemia
Moce: związane z żywiołem
Historia: żyłem normalnie
Partner: W związku z : nikt
Najlepszy Przyjaciel: jeszcze nikt
Rodzina: Mama : Diamond Ojciec :Siosm Siostra/y :brak Bracia : brak
Jaskinia :

Właściciel: Wolf1112
Wady : nie mam...
Inne zdjęcia : BRAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz